ایران رویای نیمه تمام

امید دانا

ایران از فراسوی تاریخ افتخار من

ایران سرای من

ایران رویای نیمه تمام من

 

مهر وطن گرفته سرتا پای وجودم

عشق به شاهان ایران در تمام تار و پودم

نام پهلوانانش ورد زبانم

 

خرد زرتشت پایه های ایران

درایت کوروش آبروی ایران

شاهنامه فردوسی نگهبان ایران

 

خط به خط نوشته هایم برای ایران

نفس هایم از آن ایران

اندیشه ها و هستی ام پیشکش ایران

 

جان ها چه ارزشی دارند در برابرت ایران

تمامی جان ها به فدایت ایران 

ما می آیم و می رویم، اما تو هستی ایران

 

چکامه از امید دانا

2 نظر برای “ایران رویای نیمه تمام

  1. سلام امید جان مطالب بسیار زیبا و پسندیده ای داری . امیدوارم بتونم با شما در تماس باشم . حدود یک سال و نیم است که به اتفاق همسر و فرزندم از ایران خارج شدم. تمام اتفاقات تلخ زندان را چندین بار با گوش جان سپری کردم و الان فقط از طریق وبلاگم اعتراض خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بازگو میکنم . من در وبلاگ بالاترین به وبلاگ شما رسیدم و این نوشته را بهانه ای دانستم تا با شما در تماس باشم . به امید آزادی ایران از چنگال حکومت ننگین اسلام .
    منتظر جواب شما هستم .

    1. دوست گرامی سپاس از مهرتان
      بهترین راه تماس با من از طریق فیس بوک من میباشد که در ستون چپ در قسمت پیونده ها فیس بوک من قرار دارد

بیان دیدگاه